Číslo klíčové aktivity: I/1
Název klíčové aktivity: Individualizace výuky pro zvýšení efektivity rozvoje čtenářské a informační gramotnosti žáků základních škol
Název podporované aktivity: Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností žáků v oblasti čtenářské a informační gramotnosti, podpora vzdělávacích aktivit pedagogických pracovníků
Aktivita je realizována ve třídě 4.C (pracoviště Sobotín) od 1.9.2012 v předmětu český jazyk a člověk a jeho svět; v této třídě je velké množství žáků se speciálními potřebami (se SPU a zohledňovaných). Žáci přecházejí do pátého ročníku na pracoviště Petrov a individuálním přístupem se budeme snažit upevnit jejich znalosti v oblasti člověk a jeho svět, posílit čtení a dorovnat případné rozdíly před sloučením se třídou v Petrově.
Číslo klíčové aktivity: I/2
Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název podporované aktivity: Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností žáků v oblasti čtenářské a informační gramotnosti, podpora vzdělávacích aktivit pedagogických pracovníků.
Na prvním stupni bude vytvořeno a ověřeno celkem 6 sad materiálů v oblasti výchov, matematiky, českého jazyka a oblasti člověk a jeho svět.
.